بهترین فیلم‌های دریایی

دریا چیز دیگری است و دیدن دریا در فیلم‌ها چیزی دیگر.

 

بی‌کرانگی اقیانوس‌های بزرگ، احساس وهم‌انگیزِ تنهایی و کوچکی ما در مقابل وسعت بی‌پایان با افقی سبز آبی که هماره دور از دسترس است و از رسیدن بیزار.

روی پردهٔ سینما، اقیانوس یک قلمرو شکست‌ناپذیر است که از وحشت و هیجان لبریز است.

 

کارل گوستاو یونگ اقیانوس و دریا را استعاره‌ای برای بخش نیمه‌هوشیار ذهن ما می‌داند، فضایی وسیع و رازآلود پر از رازها و تمایلات پنهانی. دریا نشان‌گر ناشناخته‌ای بزرگ و آشوبی همیشگی است. غلبه یافتن بر وسعت دریا چیزی است که انسان‌ها از زمانی که تکنولوژی ساختن کشتی‌ها را بدست آورد برای رسیدن به آن تقلا می‌کنند. تقابل میان انسان و طبیعت یکی از موضوعات همیشگی فیلم‌هاست.

اقیانوس هم سطح و ساحلش زیباست، هم اعماق و موجودات خیال‌انگیزش از همه نظر برای ساختن فیلم جذاب به نظر می‌رسد. چشم‌انداز تمام‌نشدنی از موج‌هایی که پی‌در‌پی می‌رسند، پس‌زمینه‌ای دیدنی برای به تصویر کشیدن تمایلات ناخودآگاه آدمی است.

 

در این پست به معرفی بیش از ۳۰ فیلم با موضوع دریا و اقیانوس می‌پردازم. در این لیست فیلم‌هایی با چشم اندازهای زیبا از دریا، ساحل و اقیانوس وجود دارد، در حالی که فیلم‌هایی از خشم و قدرت دریا و موجودات آن. فیلم‌های سینمایی کلاسیک تا علمی‌تخیلی، فیلم‌های از ژانر وحشت، انیمیشن و فیلم‌های مستند با مناظری زیبا و بی‌نظیر از موج‌سواری و دنیای زیر آب.

 

حتی نام این فیلم‌ها موجی از حس آبی و رهایی با خود دارد. 

 

۱. (The Abyss (1989

در پی برخورد زیردریایی هسته‌ای مونتانا با یک شیء ناشناخته در قعر اقیانوس، گروهی از متخصصان از جمله یک زن و شوهر که مدتی است رابطه‌شان به سردی گراییده، به تحقیق و کاوش دربارهٔ این پدیده می‌پردازند. لینزی فکر می‌کند یک نیروی هوشمند غیرزمینی در قعر دریا حضور دارد.

 

 

 

۲. (The Big Blue (1988

دو قهرمان غواصی به نام‌های «ژاک مایول» (بار) و «انتسو مولیناری» (رنو) که از کودکی با یک دیگر رقابت داشته‌اند، هنوز در پی اثبات برتری و کسب عنوان جهانی هستند.

 

 

۳. (۲۰۱۵) In The Heart Of The Sea

این فیلم بر اساس رمان «موبی‌دیک» اثر «هرمان ملویل» ساخته شده است.

داستان فیلم که بر اساس اتفاقی واقعی در سال ۱۸۲۰ می‌باشد، دربارهٔ یک کشتی صید نهنگ است که به طور ناگهانی با یک نهنگ بزرگ مواجه می‌شود و در نتیجه تمام خدمهٔ کشتی به مدت ۹۰ روز در دریا سرگردان می‌شوند. جایی هزاران مایل دورتر از خانه‌هایشان، تلاش آن‌ها برای زنده ماندن آغاز می‌شود.

 

۴. (The Beach (2000

یک مرد ناخوش نقشهٔ یک جزیره خاص را به جوانی به نام «ریچارد» (دی کاپریو) می‌دهد و بعد خودکشی می‌کند. ریچارد نیز همراه با یک زن و شوهر فرانسوی برای پیدا کردن جزیره به راه می‌افتند. 

۵. (Titanic (1997

در جریان سفر با کشتی تایتانیک، «رز» (وینسلت)، دختری از خانواده ثروتمند که برای ازدواجی اجباری رهسپار امریکاست، اقدام به خودکشی می‌کند. اما «جک» (دی کاپریو)، مسافری فقیر از قسمت درجهٔ سه کشتی، او را نجات می‌دهد. این دو به یکدیگر دل می‌بندند. کمی بعد، تایتانیک به یک کوه یخ شناور بر خورد می‌کند و رفته‌رفته غرق می‌شود.

 

۶. (۲۰۱۵) The Wave

داستان فیلم در مورد ریزش کوه آکنست نروژ می‌باشد که باعث به وجود آمدن یک سونامی وحشتناک می‌شود. فیلم حول محور یک زمین‌شناس و خانواده‌اش می‌گردد که وسط این سونامی گیر افتاده‌اند.

 

۷. (Adrift (2018

فیلم سرگردان که بر اساس رویدادهای واقعی ساخته شده است داستان زوجی را روایت می‌کند که عاشق ماجراجویی هستند و همیشه سعی بر این دارند که به سفرهای زیادی بروند تا همه جا را ببینند و چیزهای جدیدی را کشف کنند. در ادامه هنگامی که آن‌ها در یکی از سفرهای دریایی خود در حال اکتشاف هستند با یکی از سنگین‌ترین و قوی‌ترین طوفان‌های تاریخ روبرو می‌شوند.

 

۸. (Twenty thousand leagues under sea (1954

این فیلم بر اساس داستان «بیست‌هزار فرسنگ زیر دریا» اثر ژول ورن ساخته شده است.

قایقی فرستاده شده تا اتفاقات اسرارآمیز در دریا را بررسی کند، و در این بین با یک زیر دریایی پیشرفته بنام «ناتیلوس» مواجه می‌شود که توسط «کاپیتان نیمو» هدایت می‌شود.

 

۹. (Shutter Island (2010

سال ۱۹۵۴ تدی دنیلز، یک مارشال امریکایی، برای تحقیق در مورد ناپدید شدن یکی از بیماران بیمارستان روانی اشکلیف به جزیره شاتر می‌رود. تدی با تحقیقات زیرکانه و مهارتش، خیلی زود سر نخی از معما بدست می‌اورد.

 

۱۰. (The Perfect Wave (2014

داستان فیلم «موج تمام عیار» به ۴ قصه کلیدی تبدیل می‌شود جایی که یک مرد جوان عاشق موج سواری است، جایی که یک مادر به شدت عاشق فرزندش است، جایی که مردی جوان برای اولین بار طعم عشق را در زندگی اش می‌چشد و …

 

 

۱۱. (۲۰۱۲) Life of PI

«ردی» جوان که از یک فاجعه در دریا نجات پیدا کرده است به یک سفر پرماجرا و حماسی کشیده می‌شود. وی در حالی که در دریا آواره است، با یک بازماندهٔ دیگر ارتباط برقرار می‌کند و این بازمانده کسی نیست جز یک ببر بنگال ترسناک!

 

 

۱۲. (Cast Away (2000

این فیلم در مورد یک مأمور پُست شرکت فدرال اکسپرس است که بر اثر سقوط هواپیمایش در یک جزیره‌ٔ دور افتاده، به تنهایی زندگی می‌کند.

 

۱۳. (The Wolf’s Call (2019

«تماس گرگ» فیلمی اکشن و مهیج محصول سال ۲۰۱۹ به کارگردانی آبل لنزک می‌باشد. در خلاصه داستان این فیلم آمده است، در آینده‌ای نزدیک یک زیردریایی فرانسوی خود را در وضعیت بحرانی و بسیار خطرناکی می‌بیند که باعث می‌شود خدمه‌ٔ زیردریایی برای نجات جان خود تلاش کنند.

 

۱۴. (The Life Aquatic With Steve Zissou  (۲۰۰۴

اقیانوس‌شناس مشهوری به نام «استیو زیسو» که قسم خورده انتقام کشته شدن همکارش را از یک کوسه‌ٔ افسانه‌ای بگیرد، به همراه همسر طلاق‌گرفته‌اش، یک خبرنگار، و مردی که ادعا می‌کند پسرش است عازم این سفر می‌شود.

 

 

۱۵. (Master And Commander: The Far Side Of The World  (۲۰۰۳

«ناخدا و فرمانده آخر دنیا»، فیلمی ماجراجویی به کارگردانی پیتر ویر و با بازی راسل کرو است. سال ۱۸۰۵. اروپا به اشغال نیروهای «ناپلئون» درآمده و فقط نیروی دریایی بریتانیاست که مانع از پیروزی کامل او است. در آب های امریکای جنوبی «ناخدا جک ابری» (کرو)، فرمانده «اچ. ام. اس. سورپرایز» دستور گرفته کشتی نظامی فرانسوی «اشرون» را که منطقه را زیر نظر دارد تسخیر یا غرق کند.

 

 

۱۶. (Sphere (1998

گروهی از دانشمندان به عمق سیصد متری آب‌ها می‌روند و در پایگاه تحقیقات زیست محیطی، اقامتگاهی برپا می‌کنند و پس از پوشیدن لباس‌های مخصوص وارد یک سفینه می‌شوند و در آن جا شواهدی می‌یابند دال بر این که این سفینهٔ امریکایی مربوط به آینده است.

 

 

۱۷. (Open water (2003

داستان این فیلم برگرفته از واقعیت است، دو غواص بد شانس که قایق آن‌ها شکسته و غرق شده به دام کوسه‌ها افتاده‌اند و و یک نبرد سهمگین یا مرگ راه نجات آن‌هاست.

 

 

۱۸. (Jaws (1975

«آرواره‌ها» فیلمی آمریکایی به کارگردانی استیون اسپیلبرگ است. این فیلم در سال ۱۹۷۵ منتشر شد. داستان فیلم در مورد حمله‌ٔ یک کوسه‌ٔ سفید به انسان‌ها است و تلاش‌های یک افسر پلیس برای حفاظت از مردم را به تصویر کشیده است. فیلم آرواره‌ها بر اساس رمانی به همین نام ساخته شده است. پیتر بنچلی نویسنده‌ی رمان آرواره‌ها است.

 

 

۱۹. (The Meg (2108

گروهی از دانشمندان در “درازگودال ماریانا” گونه‌های جدیدی کشف می‌کنند که بوسیله پرده حرارتی سولفید هیدروژن پوشیده شده‌اند. در بین این موجودات، گونه‌ای از یک کوسه غول پیکر به نام مگالودون وجود دارد، موجودی که سال‌ها تصور می‌شد منقرض شده‌است. جوناس تیلور (جیسون استاتهام) کاپیتان نیروی دریایی برای کمک به ایستگاه تحقیقاتی فراخوانده می‌شود، اما خیلی زود هیولا فرار می‌کند و در مسیرش همه چیز را نابود می‌کند.

 

 

۲۰. (Deep Rising (1998

وقتی گروهی سارق بی‌رحم به مجلل‌ترین کشتی دنیا حمله می‌کنند، متوجه می‌شوند مسافران به شکل اسرارآمیزی ناپدید شده‌اند. اما آن‌ها تنها نبوده و چیزی وحشتناک، نیرویی مرگبار از اعماق تاریک اقیانوس در کنار آن‌هاست.

 

 

۲۱. (The Shallows (2016

نانسی که یک موج سوار است در فاصله‌ی تقریباً ۱۸۳ متری از سطح ساحل، مورد حمله‌ٔ یک کوسه سفید و غول پیکر قرار می‌گیرد.

 

 

۲۲. (۱۹۹۹) Deep Blue Sea

دکتر سوزان مکلیستر  (باروز) با مطالعه و انجام آزمایش‌هایی در مورد کوسه‌ها، در پی باززایی بافت‌های مغز آدمی است. او با تغییر و اصلاح DNA کوسه‌ها، آن ها را به درجهٔ هوشمندی انسان‌ها نزدیک‌تر کرده است. «مکلیستر» و گروهش سرگرم کار روی یک کوسهٔ اصلاح شده هستند که حیوان به هوش می‌آید. کوسه به محققان حمله می‌کند.

 

 

۲۳. (WaterWorld (1995

زمانی در آینده با آب شدن یخ‌های قطبی در اثر یک فاجعهٔ زیست محیطی و اثرات گل‌خانه‌ای، همهٔ خشکی‌ها به زیر آب رفته‌اند و زندگی نابود شده است. معدود بازماندگان خودشان را با زندگی آبی وفق داده‌اند و در ایستگاه‌هایی روی آب زندگی می‌کنند. از جملهٔ آنان، «مارینر» (کاستنر) است که روی قایقی عجیب زندگی می‌کند و هنوز برخی آثار تمدن گذشته را با خود دارد.

 

۲۴. (Soul Surfer (2011

ماجرای واقعی از حمله کوسه به یک نوجوان موج‌سوار به نام بتنی همیلتون، که در جریان آن دست خود را از دست داد و بعد از آن زندگی اش دچار تغییری بزرگ شد.

 

 

۲۵. ( Moana (2016

دریا در این انیمیشن خودش یک کاراکتر است که به زیبایی به تصویر کشیده شده است. دریا در این داستان دعوت‌کننده و تقریبا دوستانه است.

رئیس یک قبیله سفر به خارج از جزیره‌ای که در آن ساکن هستند را ممنوع کرده است اما دخترش تصمیم می‌گیرد دل به دریا بزند تا بتواند وضعیت زندگی قبیله‌شان را نجات دهد. او در اقیانوس آرام با مرد قدرتمندی بنام «دمیگا» آشنا می‌شود که همراه هم با قایق بادبانی یک ماجراجویی بزرگی را آغاز می‌کنند.

 

 

۲۶. (Finding Nemo (2003

 این انیمیشن درباره یک ماهی به نام نمو است. او و پدرش در یک جای ساکت و بی‌خطر در اعماق دریا در حال گذران عمر هستند. همسر مارلین پدر نمو ، فوت کرده و مارلین به دقت از نمو مواظبت می‌کند. ناگهان طی اتفاقی نمو گم می‌شود و پدرش در جستجوی نمو همه جا را می‌گردد.

 

 

۲۷. (Step into Liquid (2003

در این مستند، موج سواران و نقاط مخفی سراسر جهان به عموم معرفی می شوند…

 

۲۸. (View from a Blue Moon (2015

این فیلم که یکی از باکیفیت‌ترین اثرهای ساخته شده پیرامون ورزش موج‌سواری می باشد، پویاترین موج‌سوار دنیا جان فلورانس و دوستان نزدیکش را دنبال می‌کند که برای گشت‌وگذار و موج‌سواری به اقصی نقاط دنیا سفر می‌کنند.

 

 

۲۹. (۲۰۱۸) Momentum Generation

داستان مستند مربوط به گروهی از موج‌سوارهای حرفه‌ای است که جریان زندگی آن‌ها از جوانی تا به زمان حال با تمام دشواری‌ها و سختی‌هایی که در این ورزش متحمل شده‌اند را به تصویر می‌کشد.

 

 

۳۰. (Oceans (2009

مستند «اقیانوس‌ها» محصول بسیاز زیبا و جذابی از Disneynature است که به دنیای شگفت‌انگیر و زیبای زیر آب اختصاص یافته و با روایت Pierce Brosnan ارائه شده است. با این فیلم همراه شوید تا موجوداتی را ببینید که تا کنون از وجود آن‌ها بی‌خبر بوده‌اید موجوداتی حیرت‌انگیز و شگفت‌آور.

 

 

۳۱. (The Blue Planet (2001

مستند «سیارهٔ آبی» یکی از بهترین مستندهای ساخته شده با موضوع حیات وحش دریاها می‌باشد که  ساخت آن حدود ۵ سال زمان برده و در بیش از ۲۰۰ نقطهٔ جهان فیلم‌برداری شده است که در نوع خود یک رکورد به حساب می‌آید. این مجموعه‌ٔ ۸ قسمتی، نمایانگر حیوانات اعجاب‌انگیز درعمق دریاها و اقیانوس‌ها می‌باشد که یقینا پیشتر از این بسیاری از آن‌ها را نه در فیلمی دیده‌اید و نه هرگز نامی از آن‌ها شنیده‌اید. در این مستند تمامی حیوانات دریایی اعم از مرجان‌ها یا ماهی‌های کوچک تا وال‌های عظیم و همچنین ماهی‌های درنده و یا رنگی که همچون لامپ‌هایی رنگارنگ در اعماق تاریکی اقیانوس‌ها می‌درخشند را خواهید دید.

 

 

 

اگر فیلم دیگری می‌شناسید که در آن دریا به زیبایی نقش ایفا می‌کند، خوشحال می‌شوم معرفی کنید.

 

 

پی‌نوشت:

دوستان عزیزی که به دنبال فیلم خاصی می‌گردند می‌توانند از سایت whatismymovie.com و همین‌طور از جستجوی پیشرفته سایت IMDb استفاده کنند. 

 

166 دیدگاه برای “بهترین فیلم‌های دریایی

      1. سلام. بابت زحمتی که برای معرفی فیلم ها کشیدید سپاسگزاریم اگر امکان داره فیلم های در مورد سقوط هواپیما . کوهنوردی .ماجراجوی در جاده .جنگل در بیابان اینها را هم بزار مثل فیلم Alone2020 اینطور فیلم ها هم دیدن دارند فیلم های که معرفی کرده اید واقعا از دیدنشان لذت بردم و همچنین فیلم های که براساس داستان های واقعی ساخته شده اندفیلم های که در آنها حیوانات وحشی مثل مار و شیر .کروکدیل و فیلم های که در آنها طبیعت مثل برف و باران نقش دارند تماشا کردن اینطور فیلم ها از فیلم های کشت و کشتار بهترند.از لطف وعنایت شما سپاسگزارم.

    1. سلام ممنون از مطالبتون
      من چندسال پیش یه فیلم دیدم که آخرش رو یادمه که (وقتی آب توی زیردریایی رفت یک زن و مرد رفتن تو یک زیردریایی یا چیزی شبیه اتاق خواب با تخت و… که نجات پیدا کردن رفتن سمت ساحل)کسی اسمش رو میدونه؟

    2. سلام من خیلی وقت پیش از خود تلویزیون فیلمی دیدم که اصلا نمیتونم پیداش کنم اگه کسی فهمید ممنون میشم ایمشو بگه… فیلمی که دیدم دوباره فکر کنم تو کشتی تایتانیک اتفاق می افته که دو نفر که دوست پسر و دختر بودن از هم جدا شدن ولی از شانس دختره خدمه این کشتی و پسره فکر کنم کسیه که کشتی رو هدایت میکنه بعد همون اتفاقات تایتانیک می افته کشتی می خواد غرق شه و تو این گیرو دار دختره و پسره دوباره به هم میرسن

  1. سلام یک فیلمی هست که متاسفانه اسمش خاطرم نیست ولی خیلی فیلم جذابیه داستانش درموردیک صانحه دریایی هست که فقط یک دختراشرافزاده باپسری فقیر نجات پیدامیکنن که امواج اونهارو به یک جزیره خالی ازسکنه هدایت میکنه وبقیه داستان ……اگراسم فیلم رومیدونین ممنون میشم که بهم اطلاع بدید.سپاس

    1. سلام

      :سه فیلم زیر با این توضیحات مطابقت دارد

      The Blue Lagoon (1980)

      Return to the Blue Lagoon (1991)

      Blue Lagoon: The Awakening (2012)

    2. با سلام دوستان یه سوال سخت دارم دنبال یه فیلم میگردم راجب نبرد زیردریایی های اتمی شوروی و امریکا در حنگ سرد تنها چیزی که یادمه اسم کاپیتان زیردیایی شوری هست توی فیم کاپیتان بریطانف.موصوعش هم در اخر اینطور بود که در سیستم موشکهاو کلاهک های هسته ای شوروی اتش سوزی میشه اونها هم برای خاموش کردن اتش دریچه مخزن کلاهک ها رو باز میکنند تا اب وارد شود و خاموش شود.اگر کسی اسم فیلم رو بگه ممنون میشوم

  2. فیلمی در مورد موج سواری بود و موجی بزرگ به نام ال نینو که پسری می خواست روی آن موج سواری کند و بعد از آن در جوانی می مرد می خواستم ببینم کسی اسمشو نمی دونه ؟

  3. طاهره بانو…
    اصلا قصد ناسپاسی ندارم…اما نقد من اینه که…به استثنای فیلم‌های مرتبط با کتاب و نویسندگی…معرفی فیلم‌های دریایی هیچ جایی توی سایتی که کار ادبی صرف میکنه نداره….ازون گذشته خلاصه فیلم تقریبا کل داستان رو فراگرفته و لو میده…دیگه کسی رغبت نمیکنه بره فیلمو ببینه…

    1. این وبلاگ برای من مجله‌ای است از آن‌چه که می‌بینم و یاد می‌گیرم، گاهی هم از چیزهایی که دوست دارم می‌نویسم.
      دریا از اول به این خانه تعلق داشته و دارد. تا جایی که بنده خودم را بیشتر دریا نویس می‌دانم تا ادبی‌نویس.
      در معرفی فیلم‌ها هم به سیاق معمول و مألوف عمل شده.
      ممنون که دیدگاه خود را مطرح می‌کنید.

      1. سلام و عرض ادب. من اتفاقا دنبال چندتا فیلم دریایی بودم که این سایت شما رو دیدم و چندتا فیلمشو انتخاب کردم برای دیدن. امیدوارم فیلم های خوبی باشن. مچکرم از شما بابت این معرفی خوب و توضیحات مناسب در مورد فیلم. موفق باشین

      2. عرض سلام و ادب .
        سپاس فراوان … علاوه بر نوشته های خودتون ،
        با مطالب دیگه هم که میگزاریدباعث افزایش آگاهی میشید.
        شاد و سلامت ، پیروز و موفق باشید ‌.
        انشاءالله

    2. حسین خان
      قصد بی احترامی ندارم… اما نقد خیلیا هم اینه که تا توضیحی کوتاهی از فیلم ندونن دنبالش نمیره باید بدونن موضوعش چی هسته تا برن برای پی گیری و نگاه کردن اتفاقا هم سایتتون عالی هم توضیحاتتون.

    1. ممنونم از مشارکت شما
      پونیو رو واقعا دوست داشتم و از هر لحظه‌اش لذت بردم و از خلاقیت میازاکی (نویسنده و کارگردانش) شگفت‌زده شدم.
      برای دیدن فیلم‌های دیگه هم بی‌قرارم.

  4. فیلم “۴۷ متر زیر آب” هم عالیه حرف نداره،دوستانیکه دنبال فیلمای هینجان انگیز با کمی چاشنیه ترس از جانب کوسه هاهستن پیشنهاد میکنم این فیلمو ببینن👌✔

  5. سلام واقعا ممنون فیلم های خوبی رو معرفی کردید
    من چند وقتی هستش که دنبال یک فیلم میگردم که خیلی وقت پیش دیده بودم ولی اسمش یادم نمیاد اگر از دوستان کسی هست که فیلمو میشناسه ممنون میشم که اسمشو بگه….فیلم در مورد چند نفری بود که با قایق تفریحی برای تعطیلات میرن ولی وسط دریا وقتی میخوان بپرن تو اب اخرین نفری که میاد تو اب یادش میره پله رو پایین بیاره و ادامه فیلم در مورد وقایعی هستش که حین تلاش برای برگشت به قایق سرشون میاد و تلاششون برای زنده موندن تو اب

    1. من حدود ۵ سال پیش یه فیلم دیدم که واقعا عالی بود ولی متاسفانه اسمش رو یادم نمیاد((داستان در مورد یه زن وشوهر بود که با هم اختلاف داشتن ولی تصمیم گرفتن واسه غواصی برن ولی زیر آب حواسشون پرت شد وبدنبال یه لاک پشت راه افتادن وبیست دقیقه دیر به بالای آب برگشتن و معلم غواصی وسایرین با سرشماری اشتباهی که کرده بودن تعداد نفرات بنظرشون درست اومد ورفتن وزمانی که زن وشوهر برگشتن روز آب متوجه شدن که وسط اقیانوس پر از کوسه گیر افتادن و…

  6. سلام خیلی وقت پیش ی فیلم دیدم درباه با گروهی از شنا گرها بود، که مسابقه میدادن ،مسابقه اینطوری بود که بدون اکسیژن و وسایل قواصی میرفتن داخل عمق زیاد و نقش اصلی که بهترین تو مسابقه بود ،با رقیبش کم کم دوست مشن ولی بعد دوستش میمیره و قبل مرگ میگه که جسد منو به دریا برگردون .
    اگه کسی دیدی حتما اسمش رو بگه

  7. باسلام من دنبال یه فیلم ک موضوع راجب ی زن شوهر پولدار بود ک مرده هم کچل بود بعد تو دریا کشتی شون قرق میشه میرن تو جزیره به همراه یه خدمه کشتی بعد زن شوهره میره ب سمت اون پسره بعد شوهر زنه خدمه رو میکشه
    ممنون میشم اسم فیلمه رو بهم بگید

  8. سلام لطفا اگه میشه برای پیدا کردن این فیل سرچ هم بکنید من سرچ هم کردم اما سرچ شما که در ایت فیلم ها واردید حتمی نتایج بهتری دارد فیلمی که من دیدم موضوعش اینبود که چند نفر در اعماق زمین در حال تحیق در دریا هستن که باران میباره و انها نمیتوانند خارج شوند که مجیور میشوند به اعماق اقیانوس برند فک میکنم تعدادشون ۷ یا ۵ نفر بود که همه به نحوی میمیرند جز پسر یکی از ان مردان لطفا کسی میدونه بگه خواهش میکنم

    1. سلام
      منم این فیلمو دیدم یعنی فوق العادست.
      اگر از من بپرسن بهترین فیلمی که تا به الان دیدم چی بوده؟؟؟
      میگم مسیر مخفی
      حتما و حتما ببینید.
      هیجان انگیز ، دریا ، وحشت ، ترس

      1. فاطمه سلام این دومین دفه هست ک میتویسم تا ازت تشکر کنم اما نمیدونم باز میاد یا نه فاطمه ممنونم من ۳ سال دنبال این فیلم بودم و تو بهم کمک کردی ک بفهمم اسمش چیه خیلی خیلی خیلی ازت ممنونم دلت شاد و سرت سلامت

  9. سلام لطفا راهنمایی کنید من اسم فیلمی رو میخوام که مردی با همسر و فرزند پسرش برای تفریح قایق متوری اجاره کردن رفتن به یه جزیره اما قایق خراب میشه بعد از چند وقت یه قایق دیگه پیداشون میکنه ولی درخواست ۱ میلیون دلار میکنه ، بعد از اینکه مرد رو بیهوش میکنن به شهر میبرن و پول رو میگیرن یه قایق به اون میدن که بر گرده زن و بچه رو بیاره اما وسط دریا قایق اون مرد رو سوراخ میکنن تا بعد از بازگشت به پلیس حرفی نزنه

  10. سلام
    یه فیلم دیدم محصول امریکااحتمالا دهه ۷۰یا۸۰میلادی یه کشتی بزرگ تفریحی دردریا غرق میشه وبطور وارونه کف کشتی میاد روی سطح آب چند نفر که زنده موندن برای رسیدن به کف کشتی باکلی مشکلات روبرو میشوند کسی اگر اسم فیلم رامیدونه ممنون میشم بگه

  11. سلام دنبال یه فیلمم که خیلی شبیه تایتانیک بود اصلا اسمشم فکرکنم تایتانیک بود ولی یه بازیگرای دیگه ای توش بازی میکردن آخر فیلم هم کشتی غرق شد پسره دوس دخترشو نجات داد اما خودش مرد فکرکنم هردو هم موهای طلایی داشتن

  12. سلام ممنون بابت فیلمها…یه فیلم رودوس دارم اسمشو پیدا کنم ودان کنم.فیلم ایرانی هست و مربوط به دوران کهن وباستان هست واینکه توی کشتی یه دختر جوان وزیبا رو نگه داری میکنن حالا پیداش کردن یا به هرنحو وبه عنوان کنیز نگهداری میکنن فکرکنم.مردی توی این کشتی خیلی هواشو داره ..اگه کسی اطلاعی داره لطفا بیان کنه ممنون

    1. سلام
      دوستان اگر این فیلم‌ها را می‌شناسید معرفی کنید.

      بنده در این حد هم فیلم‌‌شناس نیستم.
      صرف علاقه شخصی اقدام به جمع‌آوری این لیست کردم.

  13. درود بر شما. دنبال نام فیلمی هستم که چند دختر و پسر که یه نوزاد نیز همراهشون هست، با قایق به وسط دریا میروند و زمانی که برای شناکردن از قایق به داخل آب میپرند فراموش میکنن نردبان قایق رو برای بالارفتن و داخل شدن به آن باز کنند و این در حالی هست که نوزاد کوچک به تنهایی داخل قایق میباشد.
    ممنون میشم کمکم کنید

    1. آره منم خیلی دنبال این فیلمم خواهشا اگه کسی اسمشو میدونه اطلاع بده
      @dorrsakh به این آیدی پیام بدید

    2. سلام من الان دقیقا همین سوال رو پرسیذم خواهش میکنم لطفا اسمش رو فهمیدید به این شماره ۰۹۳۶۳۲۲۷۶۳۰ تکست بزنید یا ایمیل MOHSEN1ES@YAHOOCOM بسیار سپاسگزارم

  14. ممنون از تلاشتون
    من مطلب رو خوندم. کمتر در مورد زیردریاییها نوشتید. من دنبال ماجرایی مانند فیلم «دشمن در اعماق» هستم. جایی که فیلم در بک زیردریایی روایت میشه . البته این فیلم هم فقط بخشیش در این مورد هستش و نیم اصلی داستان در یک ناو جنگی میگذره و اصل داستان در مورد زیردریایی نیست.
    ما در کشور جهان سومی خودمون تکنولوژی ساخت هیچی رو نداریم جز پراید که اونم وارداتیه و تمامش همراه با دله دزدیه .
    برای حس دنیای زیردریایی ناچاریم فیلم ببینیم.
    مرگ بر امریکا

  15. سلام نمیدونم این نظرو میبینی یا نه اما امیدوارم یه روزی ببینی من ۳ سال تمام دنبال این فیلم بودم و هیچکس نمیدونست و الان واقعا خوشحالم و نمیدونم چ جوری باید بهت بگم مرسی خیلی دنبالش گشتم از خیلیا پرسیدم و کسی نمیدونست امید وارم توی زندگیت موفق باشی و خوشبخت تمام زندگیت پر از شادی های بی حد و اندازه خانوادت کنارت باشن و سلامت باشید

    کسی ک خیلی بهش لطف کردی……

  16. سلام یه فیلم بود خیلی وقت پیش دیدمش از وسط صخره ها رد میشن با کشتی صخره بسته میشه و اینا فقط میتونن برن اونور صخره بقیه کشتی ها نابود میشن اسم اون فیلم رو میدونین؟

  17. واقعا حیفه که فیلم به این پر طرفداری یعنی پایرتس آف د کارائیب یا همون دزدان دریایی کارائیب رو فراموش کردین…..این فیلم واااااقعا بینظیره همه ی قسمت هاش عالین. با بازی عالی جانی دپ

  18. باسلام . خسته نباشید
    یه فیلمی چندین سال پیش دیدم که تعدادی دانشمند با زیردریایی به اعماق دریا میرن و اونجا یه نمونه گیاه پیدا می کنن و میارنش داخل زیردریایی. اون گیاهه رشد میکنه و چون سمی هستش تعدادی از افراد داخل زیردریایی رو آلوده میکنه .بقیه مجبور میشن از زیر دریایی خارج بشن و با زیردریایی کمکی به یه غار آبی برن و اونجا هم با گیاهان و موجودات آدمخوار مواجه میشن. کسی هست که اسم این فیلمو بدونه؟

  19. سلام
    یه فیلمی بود که چندسال پیش دیدمالان یادم نمیاد اسمشو چند نفر رفتن زیر دریا و باید از میان سخرها گذر میکردن و یه پدر و پسر بودن، همشون مردن بقیر از یه پسر که اومد بیرون از دریا ایا کسی اسمشو یادش هست؟

  20. سلام یک فیلمی هست ۳تا خلبانن هستن داستان بر اساس واقعیه داخل اقیانوس سقوط میکنن با قایق نجات کوچیک نجات پیدا میکنن قایق بادی زرد رنگ اسمشو یادم نیست شما میدونین

  21. من یه فیلمی رو چند سال قبل دیدم اسمش رو یادم نمیاد ،یه خانمی میره تو یه کشتی و بعد بهشون حمله میشه و اون خانوم زنده میمونه ،وقتی نقاب کسی که بهشون شلیک میکنه رو برمیداره با خودش رو برو میشه ،داستانشم این بود که چرخه زندگیش داشت تکرار میشد تا از مرگ پسرش جلوگیری کنه ،ممنون میشم اگه اسمش رو میدونید بگید

  22. سلام و عرض ادب
    یک مستند خیلی زیبا در مورد کاوش کشتی تایتانیک در کف اقیانوس آتلانتیک
    The Ghost Of Abyss Full Hd 2006

    فیلم U-571
    یک گروهی از ارتش انگلیس موظف میشن دستگاه رمز نگار انیگما از یک زیردریایی نازی بدزدن ……

    فیلم K-19
    در مورد جنگ سرد و زیر دریایی هسته ایی شوروی

  23. سلام.
    دو فیلم خیلی خوب معرفی میکنم البته خیلی حول محور دریا و اقیانوس نیست بیشتر رودخانه و مرداب ماننده اما جذاب و ارزش دیدن داره.
    سینمایی “قلمرو هیولا”
    سینمایی “آناکوندا شکار ارکیده خونین”
    حتما ببینید

  24. سلام و ممنون بابت معرفی فیلم ها
    منم یه سوال داشتم
    یکی دو سال پیش یه فیلمی دیدم اسمشو یادم نمیاد اگه راهنماییم کنین ممنون میشم،
    فیلم راجع به ۲ تا خواهر بوده که برای غواصی با یه گروه میرن زیر آب ولی کوسه بهشون حمله میکنه و دوتاخواهر گیر میفتن،در نهایت هم یکیشون میمیره ولی اون یکی توهم میزنه که خواهرش زندست،وقتی نجات پیدا میکنه و رو قایق میفته میفهمه اثرات توهم نیتروژن یا …. بوده و خواهرش واقعا مرده

  25. سلام یه فیلم دیدم اسمش خاطرم نیست ۳تا دختر که وقتی آب به پاهاشون بخوره ماهی میشن اگه اسم فیلمو بلدین بگین ممنون

  26. سلام. دوستان عزیز یه سوال داشتم .اسم یه فیلم رو میخاستم البته ربطی به دریا نداره.
    چند سال پیش هم شبکه نمایش نشون داد. داستانش این بود که تویه یک روستا تو منطقه ی آلپی از ناچاری و فقر بچه هاشون رو زمستون توسط کشیش جهت کار و نوکری به شهر میفرستادن و فروخته میشدن .پسر داستان هم پدرش یک چاقو بهش یادگاری داد که همیشه همراهش بود و روستاشون در دره ی سو بود و مادرش تو یک خونه ی اربابی خیاطی میکرد…اگه کسی اسمش رو میدونه لطفا برام بفرسته آیدی اینیستا م pishvaa_ston6 هستش
    ممنون از همگی

  27. دورود بر شما فیلم The Hunt for Red October1990 یا شکار اکتبر سرخ
    فیلم dagon 2005
    ghost ship 2002
    Crimson Tide 1995
    Split Second (1992)
    واقعیت فیلم sanctum v,رو ۳۰ دقیقه تماشا کردم دیدم هیچ جذبه و کششی نداره . حذفش کردم. واسم جالبه بعضی عزیزن مثله جام مقدس به این فیلم نگاه میکنن.

  28. سلام دوسنان من چند وقتیه دارم دنبال یه فیلمی میگردم لطفا اگه کسی میدونه بگه اسمشو
    داستان از این قراره یک موج سوار دنبال دونفرن بعد اینا میخوان رکورد شکنی کنن و همون موج سوار دنبال این دونفر هستند
    بعد که میخواستند از دستش فرار کنن ان دونفر از یک ابشار بسیار بلند میخوان بالا برن بدون تناب ان دونفر که نصفشو رفتند ان موج سوار انها را دید و به دنبال انها رفتند و از ابشار
    میخواست بالا بره و اون هم بدون تناب
    ان دونفر که نصفشو رفتند یکیشون ترسید و فاصله خیلی دور افتاد و مرد و دیگری ادامه داد و ان شخص هم دنبالش رفت و ادامه…
    حالا لطف کنین اگه کسی اسمشو بلده بگه
    ممنون میشم

  29. سلام دوستان
    میخواستم ببینم کسی این فیلمو میشناسه اگه کسی اونو دیده لطفا اسمشو بگه
    یه گروهی بودند که کارهای غیراز قانونی و غیر ممکن کع هیچکس نتونسته انجام بدونو انجام میدادند
    یه سرقت از بانک و بالا رفتن از صخره آبشار بدون تناب و صحنه اخر فیلم هم موج سواری کرد بر روی بزرگترین موج
    و یه پسری بود که دنبالش میکرد و با پلیس ها همکاری میکرد
    خانوم طاهره شفیعی لطفاً اگه میدونی بگو همیندقدروشو بیشتر بخاطر ندارم
    با سپاس

      1. خیلی ممنون اره خودشه خیلی دنبالش میگشتم خیلی ازتون ممنونم

        دوستان حتما بهتون پیشنهاد میکنم که این فیلمو ببینین

  30. سلام ببخشید کسی اسم یه فیلم بود که چند نفر حرکت میکنن با کشتی بعد گم میشن یه
    جزیره یدا میکنن با کشتی بعد اون جزیره هر کسی که وازد میشد میکشتن همه فرار کزدن غیر یه پیرمرد اون رو به سلیب زدن شب اومدن نجاتش دادن ممنون میشم اسم فیلم بهم بگید

    1. سلام به همه دوستان که نظرات و دیدگاه‌های خودشان را بیان می کنند ولی بعضی از دوستان جمله بندی ها را رعایت نمی کنند خواهشن قبل اینکه نطرات خود را ثبت می کنید حداقل یکبار آن را بخوانید ببینید که چی نوشتی بعد منتشر کنید .از خانم طاهره شفیعی بابت معرفی فیلم های خوب ممنونم.من خودم فیلم های که براساس داستان های واقعی ساخته شده اند خیلی دوست دارم .مثل فیلم سرگردان یا همان adrift فیلم خوبیه باید آنرا ببینید .

  31. سلام اسم این فیلم زیبا
    Open water آب های آزاد هست که تا الان سه شماره ازش ساخته شده . اولیش همینه که شما گفتی خانم و آقایی که غواصی تفریحی می رن و توی اقیانوس گم میشن . شماره های بعدیش هم تقریبا همین داستان گم شدن داخل اقیانوسه و مهیج تر . امید که کمکی کرده باشم .

  32. سلام ، راستش اسم فیلم‌رو یادم نیست ، چون حدود سال ۲۰۰۹ , ۲۰۱۰ دیدم ، اما فوق العاده بود، داستانش این بود که چند تادوست (دختر و پسر ) که یک زوج هم بینشون هست که یه‌ بچه چند ماهه دارن با یک قایق تفریحی میرن وسط اقیانوس ، برای شنا میپرن تو اب همگی، خلاصه عشق حال میکنن وقتی میخوان برگردن تو قایق میبینن نردبان قایق رو باز نکردن ، ارتفاع قایق هم زیاد بود ، خلاصه سعی میکنن برن داخل که یکیشون زخم کوچیکی بر میداره و کوسه ها دیداشون میشه، بچه هم گرسنه گریه میکنه و..، اسمش رو اگر کسی میدونه لطفاً اعلام کنه ، خیلی دنبالش گشتم متاسفانه پیدا نکردم

  33. سلام. ی فیلمی بود ی خانواده واسه تفریح با قایق میخان برن و ی جوون هم بعنوان خدمه میره باهاشون. بعد قایق تو دریا دچار حادثه میشه و از اون خانواده فقط زن و مرد و خدمه باقی می مونه. که مرد با جوون خدمه درگیر میشه

  34. سلام دوستان
    اسم فیلمی که درباره زنی تنها در جزیره است که مجبوره مدتی اونجا بمونه و بعد به شهرش برمیگرده رو کسی میدونه؟

  35. سلام‌من چندین سال پیش فیلم دیدم
    یه زن ک پولدار خ‌شگل همراه با یه پسر میفتن تو یه جزیره بدون سکنه ،، زنه شوهر داشته
    زنه و اون پسره تنها میفتن تو جزیره زنه از پسره متنفر بوده ازش فرار میکنه ولی انقد باهم میمون ک اخر عاشق هم میشن بعد اخرش نجات پیدا میکنن زنه شوهرش میاد دنبالش ولی زنه یه جوراب عاشقق همون پسره شده
    هرکس اسم فیلم میدونه بگه لطفا

      1. خیلی ممنون ولی این نبود
        یعنی بازیگراش بکی دیگ‌بودن
        زنه موهاش طلایی کوتا بود
        لباس هم لباس زیر ست مشکی بود
        خیلی جالب بود نمیدونم ک‌ اسمش
        اخرش شوهرش میاد دنبالش

    1. منظورت همان فیلمی است که پسره با نامزدش برای گذراندن دوران نامزدی به یه جزیره یا شهر ترویستی می روند بعد مدتی به دختره پیغام می دهند که کاری برایش پیش آمده که موقع برگشتن هلیکوپتر آنها سقوط میکنه دختره با خلبان هر دو بعد سقوط زنده می‌مانند اولش دختره از مرده که خلبان هلیکوپتر است خوشش نمیاد مرده سنش نسبت به دختره خیلی بالاست ولی بعد از مدتی که اتفاقات عجیبی که برایشان پیش میاد با مرده دوست میشه و بعد از اینکه نجات پیدا می کنند نامزد قبلی را ول میکنه من هم این فیلم را دیدم ولی نام فیلم را فراموش کرده ام فیلم خوبیه.

  36. سلام
    چند سال پیش یک فیلم دیدم در مورد جنگ دریایی دو ابرقدرت ناو یکی غرق می شه وفرشته هایی شبیه سفرماهی دریایی خدمه را در شهر زیر آبی خودشان زنده نگه داری می کنن و در این فرصت جنایت های ایشان را نشانشان می دهند بعد همه را با کشتی سالم به روی آب باز می گردانند متاسفانه اسمش یادم نمی آید کمک کنید .

  37. سلام من چند سال پیش یک فیلم دیدم که محققان در زیر دریا با یک موجود بیگانه روبرو شدن و پژوهشگاه آنان خراب شد و برای فرار با کپسول هوا را باز کنن و یکی یکی با سرعت به سطح آب بیایند که در مسیر باز مورد حمله بیگانه قرار گرفتن، خیلی قدیمی بود فیلمه. ولی اسمش یادم نیست ممنون میشم بگید.

  38. سلام من دنبال یه فیلم میگردم
    داستانش اینطوری بود که یه عده میدونن قراره دنیا به آخر برسه و قراره سیل بزرگی بیاد
    بعد سفینه هایی میسازن ک چند نفر اول فکر میکنن قراره ب فضا بره اما در واقع زیر دریاییه و اختصاص داده شده ب ثروتمندا اما مردم عادی خودشونو میرسونن به این سفینه ها
    اگر اسمشو میدونید بگید دارم دیوونه میشم

  39. باسلام لطفا در مورد این فیلم کمک کنید
    چند دختر به ساحل برای تعطیلات میروند که با گروهی پسر آشنا شده و به قایق تفریحی میروند و باهم آشنا شده و کم کم اختلاف نظر هایی پیدا میکندد و یکی یکی کشته میشوند توسط یکدیگر که در انتها یک خانم فقط زنده میمونه از بین تمامک این افراد

  40. سلام
    چند سال پیش ی فیلمی دیدم که دختره تو تعطیلات تابستونی میره مسافرت و لب ساحل و موج سواری
    ی جای فیلم هم یکی ازش یادگاری خانوادشو میدزده ازش
    ولی بعدش یکی کمکش میکنه و بهش برمیگردونه این یادگاری رو
    و لب ساحل با ی دختر سیاه پوست ( که فکر کنم اسم دختره بوشی باشه ، ی همچین اسمی) اشنا میشه و باهم دوست میشن

  41. سلام
    منم دنبال یه فیلمیم که چند نفر تو یه جا مثل پارکینگ گیر کردن و همه جارو همه ی شهر و اب گرفته اینا موندن تو پارکینگ بعد تو پارکینگ همراه اینا یه کوسه هم هست
    ممنون میشم اگه اسمشو میرونید بگید

    1. این فیلم فکر کنم مال شرق آسیاست
      سرچ کن درموردسونامی هست فیلمش
      دیدمش
      بزن فیلم های سینمایی سونامی شاید جستیش

  42. سلام
    من دنبال یه فیلم میگردم با موضوع حمله ی هشت پای غول پیکر به مردم و کشتی ها، که بعدش یه عده جمع میشن میخوان هشت پا رو شکار کنن، دریا بالا می آید نیست، از تلویزیون خیلی وقت پیش پخش شده بود، اگه میدونید ممنون میشم اسمشو بگید

  43. سلام
    دنبال اسم فیلمی میگردم با موضوع زیر :
    یک گروه غواص ارتش بودن که بطور اتفاقی در یک کافه با دختری آشنا می‌شوند که جای طلاهای غرق شده نازی ها را میداند و آن دختر می‌خواهد به وسیله این طلا کاری انجام دهد که این گروه غواص کمکش میکنن و آخر سر هم لو میرن و …
    اگر کسی اسم این فیلم رو میدونه، ممنون میشم بگه

  44. با سلام
    من دنبال فیلمی میگردم که چند سال پیش(شاید بیشتر از ۱۵ سال پیش) دیدم که راجع به یک ناخدا و خدمه اون هست که کشتی اونا تو دریا غرق میشه و همه آذوقه اون ها از بین میره…دیگه بقیه ش رو یادم نیست تا آخرش که بعد چند سال برمیگرده به شهرش و زه کمان رو جا میندازه و همچنین با زخمی که از زمان قبل از رفتنش داشت هویتش رو ثابت میکنه.
    شرمنده همینقدر یادم بود.😅ممنون میشم اگه اسم فیلمو بگید.🙏

  45. سلام من دنبال ی فیلمی میگردم ک چن سال پیش دیدمش و خیلی جذاب بود موضوعش اینجوری بود ک
    ی دختری بود ک با تعدادی از دوستاش دچار سانحه دریایی شده بودن ک با ی کشتی تفریحی بزرگ روبرو میشن و در طول داستان این دختر با خودش در زمان های مختلف روبرو میشه و در نهایت ب این نتیجه میرسه ک خودش رو بکشه ولی در نهایت ب این نتیجه میرسه ک در دور باطلی گرفتار شده
    لطفا بهم کمک کنید ک بتونم اسمشو پیدا کنم ممنون

  46. سلام من قبلا فیلمی با داستان این که عده ای با زیر دریایی برای مطالعه یک‌جسم کروی شکل در عمق دریا میروند و اونجا هرکس که وارد اون جسم کروی میشد یا بهش نزدیک میشد اتفاقات عجیبی برای او رخ میداد و ترس هایش به واقعیت تبدیل میشدن یا همچین چیزی چون بچه بودم فیلم رو دیدم نمیدونم ایا درست به خاطر میارم یا نه خیلی ممنون میشم اگه اسم فیلم رو بهم بگید

  47. سلام من دنبال یه فیلم که یه دختره از توی دریا شنا کرد رفت کنار یه زن باردار که روی شنای دریا دراز کشیده بود و زنه بهش گفت من فکر نمیکردم بیایی و الان سه نفره غروب آفتاب رو تماشا میکنیم اگه کسی اسم فیلم رو میشناسه ممنون میشم بهم بگه

  48. سلام ممنون از سایت خوبتون
    من دنبال یه فیلم هستم اسمشو نمیدونم
    موضوعش اینه که یه مرده با بچه شو زنش میرن مسافرت فک کنم تو تایلند بعد قایق اجاره میکنن میرن دریا رو میگردن ولی میرن جایی که راه برگشت و دیگه نمی تونن پیدا کنن بنزین تموم میشه زن و بچه شو میزاره رو یه خشکی تا با یه قایق بره کمک بیاره اگه تا ۵ صبح برنگرده اونا غرق میشن

  49. سلام وقت بخیر
    من دنبال یه فیلمی ام که خیلی سال پیش دیدمش
    موضوع فیلم یه تیم کاوشگری هستش که یه ماشین مانندی درست میکنن و وارد دریا میشن و از کف دریا وارد پوسته زمین و اعماق زمین و میشن و ادامه ماجرا

  50. سلام دوستان . من یک فیلم فکر میکنم در حدود ۲۷سال قبل دیدم که حمله هشت پای غول پیکر به کشتی بود و هرچی هم سرچ میکنم پیدا نمیکنم . ممنون میشم هرکدوم از دوستان اگه میدونن اسم این فیلم قدیمی چی هست برام بفرستن .۰۹۳۰۲۱۳۳۶۲۴

  51. سلام..یه فیلم راز آلود که ۵ تا دوست داخل دریا گرفتار میشن…یه کلیپ ازش دیدم..هیچ جوره اسمش رو نمیتونم پیدا کنم..میتونید کمک کنید؟

  52. سلام من دنبال فیلمی میگردم که اصلا پیداش نمیکنم
    ۴دوست ماجرا جودراب های هاوایی درحا خوشگذرانی هستن که هواپیمایی رو میبینن که غرق شده واشیا با ارزشی داخلش هست میخوان اشیا رودربیارن که با حوادث عجیبی رو برو میشن اگه اسم فیلم رومیدونین لطفا بگین سپاس

  53. سلام من قبلاً یه فیلمی دیدم ولی متاسفانه اسمش یادم نیست خیلی دوست دارم دوباره اون فیلم رو ببینم داستان فیلم در مورد یه گروه دوستانه بود چند مرد و جند زن که زنه شخصیت اصلی بود اینا تصمیم میگیرن برن دریا بعد به یه کشتی بزرگ وسط دریا برخورد میکنن که جادویی یا فک کنم تلسم شده بود وقتی میرن توش اتفاق ها و صحنه هایی تکرار میشه و عیناً مثل خودشون رو میبینن که همون کاری رو که انجام دادن اونا هم میکنن . ممنون میشم اگه اسمش رو میدونید بگید..🙏

  54. سلام من یه فیلمی حدود ۱۵ سال پیش از تلویزیون دیدم که در آنیه خانواده که سوار کشتی بودن و یه پسر از خود راضی حدود ۱۰ سال داشتن براثر حادثه این خانواده پسرشون گم میکنن پسره مجیور میشه داخل کشتی کارکنه و ماه ها عرشه رو تمیز میکرد تا در پایان به خانواده میرسه خصوصیات بدش از بین میره میکرد اگر کسی این فیلم یادشه لطفا بفرمایی ممنون

  55. سلام ببخشید من دنبال یه فیلمی ام داستانش این بود که یه گروه نوجوون توی یه قایق کوچولوی بدون پارو گیر افتاده بودن یهو یه کشتی دیدن داد زدن کمک خواستن کشتیه خالی بود ولی اینا بهم میگفتن که یکی اون بالاست داره نگامون میکنه،بعد به هم کمک میکنن سوار کشتی میشن، بالا که میرن یکی از دخترا خودشونو پایین تو قایق میبینه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *